fredag den 28. januar 2011

DEN FÆNGENDE ARTIKEL!

En aften sat i spændingens tegn! Ja, det er in fact fredag, og en af de bedre (læs: kedelige festmæssigt, ikke hyggemæssigt) Der har været VIP hyggeaften i mit crib, og mon dog det ikke bliver til en skøn fest engang, for vores faste læsere? Det tror jeg nok!
En aften sat i stjernernes tegn med det danske herrelandsholds smukke sejr over Spanien i håndbold og et stjernespækket x-factor.
På VG'eren har der været samfundsfagsprøve for de fleste 1.g klasser. OG HVILKEN EN PRØVE?!?
Tja, jeg siger da bare at jeg trods alt sad hele timen ud med et skræmmende spørgsmål om dansk magtdemokrati. Jeg fortryder at jeg brugte hele aftenen på skype i stedet for at læse op til prøven.
YDERMERE fik vi en skøn bakke pommes frites fra TROLDEGRILLEN! Smukt arbejde. Man kan nærmest kalde det "luksusplatten"!
Og sidst men ikke mindst, har man jo fået sig en lille tattoo og om den ikke er pæn? Det ville da være en underdrivelse. DEN ER SMUK!
Det var vidst hvad det kunne blive til, det er jo fredag.

Peace out
Jeppe
(Jeg skulle hilse fra Sebastian, der pt. æder mig ud af hus og hjem!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar