lørdag den 29. januar 2011

Inspiration eller konspiration?

Ja, jeg vil da gerne starte med at sige at denne overskrift ikke har nogen som helst relevans til noget som helt.
Men men men, som i jo nok ved er det lørdag, og efter en aften og nat som igår med to forrygende mennesker, Sebastian og Karen, er det godt med lidt "mig"-tid.
I morgen banker finalen i VM i herrehåndbold på døren. Nogen vil endda mene at den vælter døren omkuld. (Overdrivelse fremmer forståelsen) Og hvad der står til at blive et brag af en gyser, ender jo nok som sædvane med en dejlig komfortabel sejr til Danmark ;)
Jeg er personligt begyndt at oddse igen, men da det ikke går hverken forrygende eller strygende, men derimod uhyggeligt dårligt, er jeg blevet enig med mig selv om at jeg har held i kærlighed, frem for spil. Hvorfor min mor så lige spillede 6 ud af 6 kampe rigtig, har jeg ingen idé om.
Jeg skal tilbringe denne dejlige søndage aften med hele familien i Esbjerg hos min søster. Hvilket altid ender i kampdruk og politianmeldelse.
Hvad der er af planer for i aften, har jeg ærlig talt ikke den fjerneste idé om, men muligvis en hyggelig aften med en vis Hr. Faurholt og Hr. Håkansson m.fl. Hvis lysten melder sig til at joine ind på dette lille selskab, smider i bare en sms. Og hvis i ikke har mit nummer er det nok fordi jeg ikke gider være sammen med jer.

Til sidst, en ganske simpel men alligevel sjov sang. Den vækker virkelig det indre barn!


God vind derude, nu ikke drik for meget i aften hvis lejligheden byder sig. Eller ved i hvad, bare drik igennem, what the fuck do i care. Positive vibrationer. God aften!

Peace out!
Jeppe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar