mandag den 31. januar 2011

Mandag

Så blev det sgu mandag. Ja man kan jo ikke være lige heldig hver gang og i dag var ikke den mest heldige for mig. Efter en late night skyping med den kære Karen og en biologirapport der voldtog mig psykisk, kom jeg for sent op, og kom til at bade lidt for længe. ja faktisk badede jeg i 35 min, så da klokken slog 07.45 kom jeg endelig ud af badet. STRES! Uden morgenmad, voks i håret, eller et farvelkys fra min mor stavrer jeg ud til min cykel, der så åbenbart er frosset fast til ukendelighed. Forhel***, så min kære far, i det som sædvanlige dejlige morgenhumør han er i, indvilger i at køre mig skole.
Efter sådan en stresset morgen og uden min morgenmad er jeg gnaven! Det hele bliver lidt bedre efter en god biologitime, hvor man med sin charme og fleur for kondital (Ja, man skulle ikke tro det) faktisk får scoret en bolle med ketchup. Tak Karen <3
Ellers glæder jeg mig til der sker lidt spændende i mit liv, så i ikke altid skal læse om mine morgener.

En hvis Emil Asok Anton Hansen har gjort mig opmærksom på:
http://erdetfredag.dk/
Just in case du er i tvivl!

Det var egentlig meningen at vi skulle have et dagens billede fra nu af og hver dag fremover, men det har vi ikke fået taget, så istedet får i et billede af en ged.


Hyld geden og dens karisma. 
Dagens ordsprog: Alle andre tænker på sig selv; det er bare mig der tænker på mig. 
Og det symboliserer denne blog vist meget godt.


Peace out!
Jeppe

1 kommentar: