onsdag den 2. februar 2011

How i met your mother!

Ja, som overskriften så fint indbyder til, så handler noget af denne blog om How I Met You Mother.

Vi starter med et lille klip for at fange jeres interesse. Aldrig i mit liv har jeg grint så meget over en serie som denne!



Føler du dig fristet til at se How I Met Your Mother? Så kan det ses hver dag (undtaget lørdag og søndag) på  TV3+. 


Ja hvad sker der ellers? Ikke det helt store. En tyskprøve sluttede en ellers god dag af på en træls måde. Ja, tysk er sgu ikke min stærke side. En invasion af krager gjorde mig nervøs midt i prøven og jeg følte jeg var med i Alfred Hitchcocks "fuglene". For alle jer uoplyste hoveder kan jeg fortælle at det er er en gyserfilm fra 1963. 
Har du ikke allerede set den, burde du se den lige efter du er færdig med HIMYM! 


D. 25 feb. gæster Jimilian 10. klassecentret (dog en fest uden alkohol) men hvis man kommer lidt tipsy inden festen går det jo nok. Jeg regner ihvertfald med at tage afsted, ses vi? 


Dagens ordsprog er meget simpelt: 
Alt er nyt i begyndelsen.
Og det kan der jo være noget om.


Peace out
Jeppe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar