lørdag den 12. februar 2011

Kasser og kusser...

Jeg har lidt vemodigt lagt mærke til at alle vore kære faste læsere er af det kvindelige køn. Ikke at der er noget galt i det, jeg frygter bare for aktualiteten af dette første emne, nemlig fodbold!
Længe har jeg støttet De Røde Djævle, bedre kendt som Manchester United og i dagens kamp mod Manchester City måtte jeg knibe en lille tåre, af glæde selvfølgelig. Er du bare den mindste smule interesseret i fodbold, bliver du nød til at se dette mål!
Wayne Rooney, Manchester United's forreste spiller siden 2004, ophæver tyngdekraften og hamrer den flotteste kasse i målet, jeg har set hele denne sæson!


Wayne Rooney har for alvor meldt sig ind i dette års Premier League, og med det her mål, vil han uden tvivl blive husket mange år fremover. 

Som overskriften også hentyder til skal vi snakke om ja, kusser. Grunden til dette er ikke min perverse tankegang og lyst til at dele sådanne emner med jer, det er mere fordi DR2 har valgt at sende én lang dokumentar om Kussen, og jeg blev uheldigvis fanget lige i krydsilden. Jeg kan lige opsummere for jer:
2 middelaldrene kvinder er på vej igennem Danmark for at finde og fange den perfekte orgasme, og intet emne er for ekstremt. Der er både gruppeonani, sprøjteorgasmer og tantramassage. Undervejs er DR2 ikke kede af at skildre alting i billeder, endda med farve, og film. Undertegnede fik endda så fint ødelagt sin aftensmad da en fødsels pludselig poppede frem på skærmen. Skræmmende. De skønne damers allersidste budskab var: Lær at leve med din kusse, for den vil altid være der i medgang og modgang. Forfanden det er kloge ord. (Dette vil vi så lade være dagens ordsprog) Jeg vil ikke være så onde ved jer, at linke til en fødsel, det må i selv finde hvis lysten melder sig. 

Så to fine emner, der sikkert kan diskuteres længe endnu, og der var lidt til både dreng og pige. 

Model: Emil Skov Madsen



Jeg vil i dag anbefale en applikation, eller i daglig tale en app. Navnet er: "Colorsplash", men kan desværre kun fåes til Iphone, Ipod Touch og Ipad indtil videre. Der er ingen grund til yderligere introduktion, her er nogle billeder af hvad vidunderet fomår: 












"Wow, sort-hvid, det har vi aldrig set før?" Jaja, det er måske ikke et mirakel som vand til vin, eller at kurere en spedalsk, men det er en sjov lille app. som man kan udfolde sine kunstneriske evner med. Det eneste du altså skal bruge er et apple produkt og en finger, så er du flyvende!






Jeg vil gerne undskylde hvis jeg har stødt nogen, det har ikke været hensigten, men det er min blog og jeg er altså Manchester United fan...


Peace out
-Jeppe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar