onsdag den 23. februar 2011

UNDSKYLD!

Undskyld vi roder.
Undskyld vi staver dårligere end den gennemsnitslige 3. klasse elev.
Undskyld sproget.
Undskyld de utallige intetsigende artikler.
Undskyld det ikke eksisterende faglige niveau

Men først og fremmest

Undskyld Maria.. Undskyld jeg svinede dig til. I den ene forfærdelige artikel, der vil blive slettet snarest, er der så mange ting at undskylde for.

1. Undskyld jeg gik efter manden, kvinden i dit tilfælde, og ikke bolden.
2. Undskyld sproget.
3. Undskyld de ubegrundede beskyldninger.
4. Undskyld vi ikke linkede til din blog
5. Undskyld jeg sagde vi ikke holdt af dig, det var en grim ting at skrive.
6. UNDSKYLD vi er så forbandede misundlige.

Vi under dig det bedste fremover Maria, og opfordrer alle der ejer en skrivemaskine med internet til at blive followers; Mine damer og herrer Maria's blog: http://prettybackbiting.blogspot.com/


Et andet undskyld går ud til min gode ven Halfdan Harring, undskyld jeg drev rovdrift på dine blogmarker. Jeg håber selvfølgelig stadig du IKKE trækker os i retten.

UNDSKYLD kære læser.

- Vi arbejder på det..

3 kommentarer:

  1. Jeg trækker mig!
    I er nogle dejlige drenge forfanen!!
    Kom frisk med mere frisk blog!

    SvarSlet
  2. Jeg er heller ikke i mit krigeriske hjørne længere! I er mus ej mænd, god vind in the future!

    SvarSlet
  3. I lige måde Maria..
    Altså det med mus og mænd :)

    SvarSlet